MΞgΛÐŁ

MΞgΛÐŁ

سایتی برای معرفی جدیدترین برنامه ها و بازی های روز دنیا :)
MΞgΛÐŁ

MΞgΛÐŁ

سایتی برای معرفی جدیدترین برنامه ها و بازی های روز دنیا :)

MEGA-DL|دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider برای Windows

دانلود بازی Shadow of the Tomb Raider برای Windows

بازی Shadow of the Tomb Raider نسخه‌ای جدید از سری محبوب و قدیمی توم ریدر است که توسط استودیو Eidos-Montréal؛ Crystal Dynamics و Nixxes software در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده و کمپانی اسکوئر انیکس این بازی را در ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر کرده است. 

 
بازی Shadow of the Tomb Raider در ادامه‌ی نسخه‌ی قبلی جریان دارد و با فاصله‌ی دو ماه، وقایع را روایت می کند. لارا کرفت سفر هیجان‌انگیز خود را از آمریکای جنوبی به سوی شهر افسانه‌ای پتیتی آغاز می‌کند و در این راه باید با نیروهای نظامی وابسته به سازمان ترینیتی مبازره کند و همچنین، از انقراض مایان‌ها که خود مسببش بوده، جلوگیری کند.
لارا باید از جنگل‌های خطرناک عبور کند و با گذر از میان قبرهای وحشتناک، تاریک‌ترین ساعت‌های زندگی‌اش را تجربه کند. وی در عین حالی‌که در تلاش است تا دنیا را از آخر‌الزمان «مایا» نجات دهد، به تدریج تبدیل به «توم ریدر»ی می‌شود که همیشه در تقدیرش بوده است.
بازیکنان مانند همیشه کنترل کاراکتر لارا کرفت را از زاویه سوم‌شخص برعهده دارند و در این سفر هیجان انگیز و خطرناک، باید با سکوبازی، مبارزات مختلف و مخفی‌کاری داستان را پیش ببرند.

این بازی مجهز به قفل نرم افزاری‌ست و کرک نشده و بنا به درخواست کاربران بر روی سایت قرار گرفته است. مسئولیت اجرای بازی و تهیه CD-Key و اکانت نرم افزارهای مرتبط بر عهده خود کاربران می باشد. به محض عرضه کرک سالم و معتبر، فایل کرک به پست بازی اضافه خواهد شد.

امتیاز بازی:
Metacritic؛ 78/100
IGN؛ 9/10
GameSpot؛ 6/10

سیستم موردنیاز:
OS: Windows 7 64 bit
Processor: i3-3220 INTEL or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 660/GTX 1050 or AMD Radeon HD 7770
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space

 

دانلود نسخه Full Unlocked (فاقد کرک)

پسورد فایل: www.shatelland.com (با حروف کوچک)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.